طی سال جاری تاکنون به 35 هزار زائر حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) در زائرسرای حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) خدمات ارائه شده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود ترابی ، امام جمعه دامغان در آیین تجلیل از خادمان حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) دامغان، ضمن تقدیر از خادمان و فعالان حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) شهرستان دامغان اظهار کرد: خدمت به اهل بیت سعادتی است که نصیب شما شده است.
 
ترابی افزود: علت مقدس بودن این حسینیه، اخلاص بالای واقف حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) شهرستان دامغان بوده است.
 
وی ادامه داد: واقف زمین این حسینیه، در زمان حیاتش تمام اموال و سرمایه دنیوی خود را فروخته و آن را صرف خرید زمین این حسینیه کرده است.
 
امام جمعه دامغان با بیان اینکه حاجات افراد زیادی در این مکان مقدس برآورده شده است، گفت: هر کس در حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) شهرستان دامغان قدم بردارد، برای اطاعت در خانه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) قدم برداشته است و پاداش عمل خود را می‌گیرد.
 
در ادامه این مراسم، مدیر اجرایی حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) شهرستان دامغان به ارائه گزارشی از فعالیت‌‌های این حسینیه از ابتدای سال پرداخت و تصریح کرد: امسال به 35 هزار زائر حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) در زائرسرای حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) خدمات داده شده است.
/2759/